Over Jopie’s

Welkom bij Jopie’s creative direction!


Rosanne Loffeld, creative director, werkte jaren voor publiekstijdschriften als Libelle, Flair en Midi en was algemeen hoofdredacteur bij de b2b modevakbladen Textilia, Schoenvisie, Bengels en Sportcult. Tot haar recente klanten behoren o.a. Bloemenbureau Holland, Dr. Hauschka, Dille & Kamille, Oilily, Het Parool. 

Rosanne: “Als creative director geef ik enthousiast en persoonlijk advies op het gebied van (personal) brand identity, dna, kleuren en trends vertaald naar effectieve content marketing, een eigentijds interieur en smaakvolle personal styling. Fingerspitzengefühl, daadkracht, jarenlange interview-, styling- en managementervaring, inlevingsvermogen, een luisterend oor en aangeboren talent voor het onderscheiden en combineren van kleuren, trends, originaliteit en stijl vormen de solide basis van Jopie’s Stijlfabriek.”

Ook advies of inspiratie nodig?

Stuur een mail naar info@jopiesstijlfabriek.nl voor een afspraak of meer informatie


2 reacties op Over Jopie’s

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.