Over Jopie’s

Welkom bij Jopie’s creative direction!


Rosanne Loffeld, creative director, werkte jaren voor publiekstijdschriften als Libelle, Flair en Midi en was algemeen hoofdredacteur bij de b2b modevakbladen Textilia, Schoenvisie, Bengels en Sportcult. Tot haar recente klanten behoren o.a. Bloemenbureau Holland, Dr. Hauschka, Dille & Kamille, Oilily, Het Parool. 

Rosanne: “Als creative director geef ik advies op het gebied van brand identity, dna en trends vertaald naar effectieve content marketing, eigentijdse interieurinrichting en smaakvolle personal styling. Fingerspitzengefuhl, daadkracht, jarenlange interview-, styling- en managementervaring, inlevingsvermogen, een luisterend oor en aangeboren talent voor kleur, originaliteit en stijl vormen de solide basis van Jopie’s Stijlfabriek.”

Ook advies nodig?

Stuur een mail naar info@jopiesstijlfabriek.nl voor een afspraak of meer informatie


2 reacties op Over Jopie’s

  1. Joyce schreef:

    Geachte mevrouw Loffeld,

    Wellicht kunt u mij helpen. Ik volg de opleiding technische commerciële textielkunde. Voor het project productinnovatie moeten wij (zes studenten) een innovatief prototype maken.
    Wij hebben gekozen voor een transparante lampenkap waar je tijdschriften achter kunt schuiven. Nu zijn wij op zoek naar materialen waar wij dat van kunnen maken.
    Heeft u misschien een idee waar wij dit kunnen aanschaffen voor een leuke prijs?

    Alvast bedankt voor uw medewerking!

    Met vriendelijke groet,

    Joyce Post

  2. Hester de Wolff schreef:

    Beste Rosanne,

    Tijdens de Salone Del Mobile in Milaan hebben we elkaar gesproken over mijn project Re • Collected en over een eventuele samenwerking na mijn afstuderen.
    Via deze mail zou ik jullie graag uit willen uitnodigen voor ‘We Are’ de eindexpo van HKU Design.
    Van 15 tot en met 19 juni presenteren wij ons werk in Hoog Catharijne in Utrecht.
    Ik hoop jullie daar te zien en meer over mijn eindwerk te kunnen vertellen.

    Met vriendelijke groet,
    Hester de Wolff
    06-51170934
    http://www.hesterdewolff.com

    Toegang en informatiebalie: HKU Pop-up-winkel nabij het Nijntje-beeld in Hoog Catharijne. Van hieruit leidt bewegwijzering naar de toegang tot de Radboudtoren, waar de expo plaatsvindt.

Openingstijden:
15 juni: 16.00-21.00 uur
16 juni: 12.00-21.00 uur
17-19 juni: 12.00-17.00 uur
Toegang is gratis


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.