Welkom bij Jopie’s creative direction!
Rosanne Loffeld, creative director, werkte jaren voor publiekstijdschriften als Libelle, Flair en Midi en was algemeen hoofdredacteur bij de b2b modevakbladen Textilia, Schoenvisie, Bengels en Sportcult. Tot haar recente klanten behoren o.a. Bloemenbureau Holland, Dr. Hauschka, Dille & Kamille, Oilily, Het Parool.
Rosanne: “Als creative director geef ik enthousiast en persoonlijk advies op het gebied van (personal) brand identity, dna, kleuren en trends vertaald naar effectieve content marketing, een eigentijds interieur en smaakvolle personal styling. Fingerspitzengefühl, daadkracht, jarenlange interview-, styling- en managementervaring, inlevingsvermogen, een luisterend oor en aangeboren talent voor het onderscheiden en combineren van kleuren, trends, originaliteit en stijl vormen de solide basis van Jopie’s Stijlfabriek.”
Ook advies of inspiratie nodig?
Stuur een mail naar info@jopiesstijlfabriek.nl voor een afspraak of meer informatie

Geachte mevrouw Loffeld,
Wellicht kunt u mij helpen. Ik volg de opleiding technische commerciële textielkunde. Voor het project productinnovatie moeten wij (zes studenten) een innovatief prototype maken.
Wij hebben gekozen voor een transparante lampenkap waar je tijdschriften achter kunt schuiven. Nu zijn wij op zoek naar materialen waar wij dat van kunnen maken.
Heeft u misschien een idee waar wij dit kunnen aanschaffen voor een leuke prijs?
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Met vriendelijke groet,
Joyce Post
Beste Rosanne,
Tijdens de Salone Del Mobile in Milaan hebben we elkaar gesproken over mijn project Re • Collected en over een eventuele samenwerking na mijn afstuderen.
Via deze mail zou ik jullie graag uit willen uitnodigen voor ‘We Are’ de eindexpo van HKU Design.
Van 15 tot en met 19 juni presenteren wij ons werk in Hoog Catharijne in Utrecht.
Ik hoop jullie daar te zien en meer over mijn eindwerk te kunnen vertellen.
Met vriendelijke groet,
Hester de Wolff
06-51170934
http://www.hesterdewolff.com
Toegang en informatiebalie: HKU Pop-up-winkel nabij het Nijntje-beeld in Hoog Catharijne. Van hieruit leidt bewegwijzering naar de toegang tot de Radboudtoren, waar de expo plaatsvindt. Openingstijden: 15 juni: 16.00-21.00 uur 16 juni: 12.00-21.00 uur 17-19 juni: 12.00-17.00 uur Toegang is gratis